Ish vaqti: Dushanba - Juma (9:00 - 18:00) +998 (78) 888-08-00

Mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish

Ta`lim tili:
O’zbek tili
Ta`lim shakli:
Kunduzgi va kechki
Umumiy soat:
16 soat
Kursning davomiyligi:
3 kun

Kurs haqida:

Ushbu kursning maqsadi professionallik darajasini oshirish, mijozlar bilan ishlashda kasbiy mahoratga erishish va bu sohada bilimga ega bo’lish.

Kurs davomida talabalar quyidagilarni bilib oladilar:

  • – Mijozlarga yo’naltirilgan biznes tushunchalari
  • – Maqsadli auditoriyangizni qanday aniqlash va munosabatlar strategiyasini ishlab chiqish
  • – Tashqi va ichki mijoz tushunchalarini farqlash bilan mijozga yo’naltirish
  • – Mijozlarga yo’naltirilgan muhitni yaratish bo’yicha aniq qadamlar
  • – Mijozlarga yo’naltirilgan diagnostika usullari
  • – Mijoz bilan nizolarni hal qilish

Shoshiling, aynan Siz
mazkur o‘rinlardan birini
egallashingiz mumkin!

Ta’lim natijasida siz quyidagilarni o’rganasiz:

  • Mijozlarga yo'naltirilgan biznes tushunchalarining mohiyati
  • Mijoz turlarini aniqlash
  • E'tirozlarni bartaraf etish
  • Muammolarni boshqarish
  • Mijozlar bilan uzoq muddatli munosabat o'rnatish
  • Empatiya va mijozlar dunyosini chuqur tushunish
  • G'amxo'rlik va yordam berishga tayyorlik
  • Strategik kuzatuv
  • Individual yondashuv va e’tiborlilik
  • Biznes mijozlarga yo'naltirilganligini aniqlash
  • Mijozlar bilan munosabatlarga strategik yondashuvni qo'llash qobiliyati
  • Mijozlar uchun qulay, ishonchli va jozibali muhit yarating
  • Mijozlaringizning qiziqishlari va sharoitlarini iloji boricha to'liqroq aniqlang
  • Takliflarni shunchaki quruq va reklama tarzida emas, jozibador holda tayyorlash
  • Mijozlar bilan muloqot qilishda qiyinchiliklarni bartaraf etish va natijalarga erishish